Forum POROZMAWIAJ Z SĄSIADEM Z... OGRODU! Strona Główna POROZMAWIAJ Z SĄSIADEM Z... OGRODU!
Społecznościowe forum dyskusyjne ROD 'LEŚNY BARCINEK' - PZD Okręg Poznański
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Działalność medialna Związku

 
Odpowiedz do tematu    Forum POROZMAWIAJ Z SĄSIADEM Z... OGRODU! Strona Główna » Moja działkowa czytelnia wirtualna gazet, czasopism i książek / KOMISJA ds. MEDIÓW Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Działalność medialna Związku
Autor Wiadomość
Zet
Administrator



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

Post Działalność medialna Związku
Konsekwentna, rzeczowa, przemyślana polityka medialna, to jeden z priorytetów, jaki Związek wyznaczył sobie na najbliższą kadencję. Polityka medialna jest bowiem niezwykle ważna dla istnienia i przyszłości ruchu ogrodnictwa działkowego w Polsce. Kształtuje ona nie tylko komunikację wewnątrzzwiązkową, ale przede wszystkim wizerunek ogrodnictwa działkowego w społeczeństwie. Od sposobu prowadzenia polityki medialnej zależy, jak będziemy postrzegani przez społeczeństwo, samorząd terytorialny i administrację rządową.

Szczególny nacisk należy położyć na aktywność wszystkich jednostek Związku w Internecie, który w obecnych czasach stanowi główne źródło wiedzy i komunikacji. Obecnie, kiedy sieć w Polsce dostępna jest już właściwie wszędzie - w kawiarni, na lotnisku, czy autobusie - wzrasta znaczenie profesjonalnej obecności w Internecie. Dlatego Związek winien podjąć w sprawie polityki medialnej następujące działania:

1. Założenie nowych stron internetowych
Wszystkie jednostki okręgowe Związku winny mieć założone strony internetowe. Należy także promować tę formę przekazu informacji w rodzinnych ogrodach działkowych, aby możliwie jak najwięcej z nich posiadało własne strony w Internecie.

2. Częsta aktualizacja stron
Wszystkie jednostki Związku posiadające strony internetowe winny na bieżąco aktualizować ich zawartość, aby znajdowały się na nich wszelkie aktualne informacje, nie tylko o danej jednostce organizacyjnej, ale także o Związku, jego działaniach i problemach ogrodnictwa działkowego.

3. Publikacja przemyślanych treści
Ważne jest, by publikowane materiały były przemyślane, przede wszystkim pod względem merytorycznym. Równie ważne są walory estetyczne.

4. Publikowanie treści zaleconych przez KR PZD
Aby wesprzeć pracę Okręgów i ROD dział medialny KR PZD będzie sukcesywnie wysyłał do jednostek terenowych zredagowane teksty, które powinny zostać opublikowane na stronach internetowych.

5. Usprawnienie przepływu informacji między KR PZD, a jednostkami terenowymi
Ponieważ na stronie KR PZD nie chcemy ograniczać się do promowania informacji z życia Krajowej Rady, zachęcamy wszystkie Okręgi i ROD do dzielenia się ważnymi informacjami, zdjęciami czy materiałami wideo. Zachęcamy także do pobierania materiałów ze strony KR PZD.

6. Strony w domenie PZD.pl
Należy zwrócić uwagę, że istnieje techniczna możliwość, aby wszystkie rod i OZ umieściły swoje strony internetowe w obrębie domeny PZD.pl. Pozwala to na tworzenie czytelnych i jednolitych adresów stron PZD (np. [link widoczny dla zalogowanych] prefiks.pzd.pl)

7. Udział w „Konkursie na najciekawszą i najaktywniejszą stronę internetową ROD i OZ”
29 lutego minął termin zgłaszania stron internetowych do „Konkursu na najciekawszą i najaktywniejszą stronę internetową ROD i OZ”. Jeśli jednak, któryś z Okręgów lub ROD utworzy stronę w późniejszym terminie, może przystąpić do konkursu w trakcie jego trwania.

8. Współpraca z mediami
Wypracowanie nowych zasad współpracy z mediami, z uwzględnieniem takich metod, jak: wysyłanie do mediów informacji na temat bieżącej działalności i planów PZD (tekst, zdjęcia) oraz problemów ogrodów działkowych, reagowanie na pojawiające się w mediach nieprawdziwe informacje dotyczące PZD i ROD, proponowanie mediom tematów, które mogłyby zrealizować w naszych ogrodach, zapraszanie dziennikarzy na najważniejsze imprezy organizowane przez PZD.

9. Poprawa wizerunku ruchu działkowego
Poprawa naszego wizerunku możliwa jest poprzez nagłaśnianie pozytywnych wydarzeń, które mają miejsce w ogrodach oraz promowanie ogrodów, jako lokalnych centrów życia społecznego (wystawy, spacery, festyny, kiermasze), zapraszanie mediów na organizowane w ogrodach dni otwarte dla społeczeństwa, dni działkowca oraz inne imprezy będące tradycją wielu ROD.

(Przygotował dział medialny KR PZD)


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:49, 22 Mar 2012 Zobacz profil autora
Zet
Administrator



Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 1508
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Poznań

Post Portal Komisji Medialnej OZ PZD do wglądu
Możesz zajrzeć na dotychczas dostępny tylko dla Komisji Medialnej portal, jest otwarty:
[link widoczny dla zalogowanych]

Państwa uwadze polecamy ponad dwadzieścia tekstów artykułów dostępnych na forum tego portalu autorstwa jednego z członków Komisji.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zet dnia Sob 7:45, 01 Lut 2014, w całości zmieniany 3 razy
Wto 9:27, 24 Gru 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum POROZMAWIAJ Z SĄSIADEM Z... OGRODU! Strona Główna » Moja działkowa czytelnia wirtualna gazet, czasopism i książek / KOMISJA ds. MEDIÓW Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin